Microsoft Office 365 dla Studentów SAN
Mamy wielką przyjemność ogłosić udostępnienie usługi Microsoft Office 365 dla wszystkich studentów Społecznej Akademii Nauk.
Usługa ta daje możliwość korzystania z bogatego pakietu internetowych aplikacji takich jak: Word, Excel, Onedrive, Onenote, Outlook, Powerpoint i wielu innych. Studenci otrzymują również skrzynkę pocztową w domenie @student.san.edu.pl o pojemności 50 GB.
Nasi studenci mogą korzystać, aż z 5 TB przestrzeni na dane w chmurze Onedrive. W niedalekiej przyszłości planujemy ułatwić dostęp do innych systemów i aplikacji używanych w Społecznej Akademii Nauk. Dane logowania zwane identyfikatorem "SANet" będą umożliwiały logowanie przy użyciu jednego zestawu poświadczeń.
Jeden identyfikator SANet, jedno hasło, możliwość dostępu do wielu systemów.
Warunkiem korzystania z usługi Microsoft Office 365 jest posiadanie statusu studenta Społecznej Akademii Nauk i aktywnego identyfikatora SANet. Użycie identyfikatora SANet do logowania na stronie internetowej https://office.com oznacza akceptację postanowień Regulaminu.
Regulamin usługi Microsoft Office 365 w domenie student.san.edu.pl
Pełna funkcjonalność usługi powinna być dostępna w ciągu kilkunastu minut od pierwszego logowania. W szczególnych przypadkach konfiguracja może się przedłużyć do kilku godzin.
Logowanie do Microsoft Office 365
Strona do logowania: https://office.com
Dane logowania:
identyfikator SANet: numeralbumu@student.san.edu.pl
Przykład: identyfikator SANet: 123456789@student.san.edu.pl
hasło startowe: Imię matki pełen rok urodzenia dwucyfrowy miesiąc urodzenia
Przykład: hasło startowe: Anna198006
Hasło – Wymagania
Podczas pierwszego logowania niezbędne będzie ustanowienie własnego hasła według poniższych zaleceń:
Wymagania dotyczące hasła do identyfikatora SANet:
- Długość minimum 8 znaków
- Hasło nie może zawierać nazwy konta użytkownika ani części jego pełnej nazwy dłuższej niż dwa kolejne znaki
- Hasło nie może zawierać imienia, nazwiska, nazwy użytkownika
- Hasło nie może zostać zmienione na takie samo jak poprzednie
Wymagane znaki w haśle:
- małe litery
- wielkie litery
- cyfry
- opcjonalnie znaki specjalne
Aktywacji konta i zmianę hasła można przeprowadzić pod adresem: https://intranet.san.edu.pl/ a następnie ikona Zmiana hasła SANet
Pomoc techniczna
Społeczna Akademia Nauk zapewnia możliwość korzystania z usługi poprzez utworzenie i administrację kontami użytkowników. Niezbędna pomoc w zakresie aktywacji konta i korzystania z usługi Office 365 dostępna jest w Centrum Informatycznym SAN, Łódź ul. Sienkiewicza 9, pokoje 408 i 409 w godzinach:
poniedziałek – piątek: 8:00 – 17:00
Pytania oraz uwagi dotyczące usługi Microsoft Office 365 dla studentów należy zgłaszać na adres e-mail: helpdesk@san.edu.pl
Problemy natury technicznej oraz błędy dotyczące działania usługi lub aplikacji prosimy zgłaszać bezpośrednio do firmy zapewniającej infrastrukturę do działania usługi:
Microsoft Sp. z o.o. Al. Jerozolimskie 195 A 02-222 Warszawa POMOC TECHNICZNA