Aktualności

Microsoft Office 365 dla Studentów SAN

« wróć

Mamy wielką przyjemność ogłosić udostępnienie usługi Microsoft Office 365 dla wszystkich studentów Społecznej Akademii Nauk. 

Usługa ta daje możliwość korzystania z bogatego pakietu internetowych aplikacji takich jak: Word, Excel, Onedrive, Onenote, Outlook, Powerpoint i wielu innych. Studenci otrzymują również skrzynkę pocztową w domenie @student.san.edu.pl o pojemności 50 GB.

Nasi studenci mogą korzystać, aż z 5 TB przestrzeni na dane w chmurze Onedrive. W niedalekiej przyszłości planujemy ułatwić dostęp do innych systemów i aplikacji używanych w Społecznej Akademii Nauk. Dane logowania zwane identyfikatorem "SANet" będą umożliwiały logowanie przy użyciu jednego zestawu poświadczeń. 

Jeden identyfikator SANet, jedno hasło, możliwość dostępu do wielu systemów.

Warunkiem korzystania z usługi Microsoft Office 365 jest posiadanie statusu studenta Społecznej Akademii Nauk i aktywnego identyfikatora SANet. Użycie identyfikatora SANet do logowania na stronie internetowej https://office.com oznacza akceptację postanowień Regulaminu.

Regulamin usługi Microsoft Office 365 w domenie student.san.edu.pl 

Pełna funkcjonalność usługi powinna być dostępna w ciągu kilkunastu minut od pierwszego logowania. W szczególnych przypadkach konfiguracja może się przedłużyć do kilku godzin.

Logowanie do Microsoft Office 365

Strona do logowania: https://office.com

Dane logowania:

identyfikator SANet: numeralbumu@student.san.edu.pl

Przykład: identyfikator SANet: 123456789@student.san.edu.pl

hasło startowe: Imię matki pełen rok urodzenia dwucyfrowy miesiąc urodzenia

Przykład: hasło startowe: Anna198006

Hasło – Wymagania

Podczas pierwszego logowania niezbędne będzie ustanowienie własnego hasła według poniższych zaleceń:

Wymagania dotyczące hasła do identyfikatora SANet:

  • Długość minimum 8 znaków
  • Hasło nie może zawierać nazwy konta użytkownika ani części jego pełnej nazwy dłuższej niż dwa kolejne znaki
  • Hasło nie może zawierać imienia, nazwiska, nazwy użytkownika
  • Hasło nie może zostać zmienione na takie samo jak poprzednie

Wymagane znaki w haśle:

  • małe litery
  • wielkie litery
  • cyfry
  • opcjonalnie znaki specjalne

Aktywacji konta i zmianę hasła można przeprowadzić pod adresem: https://intranet.san.edu.pl/ a następnie ikona Zmiana hasła SANet

lub https://adfs.san.edu.pl/adfs/portal/updatepassword

Pomoc techniczna

Społeczna Akademia Nauk zapewnia możliwość korzystania z usługi poprzez utworzenie i administrację kontami użytkowników. Niezbędna pomoc w zakresie aktywacji konta i korzystania z usługi Office 365 dostępna jest w Centrum Informatycznym SAN, Łódź ul. Sienkiewicza 9, pokoje 408 i 409 w godzinach:

poniedziałek – piątek: 8:00 – 17:00

Pytania oraz uwagi dotyczące usługi Microsoft Office 365 dla studentów należy zgłaszać na adres e-mail: helpdesk@san.edu.pl

Problemy natury technicznej oraz błędy dotyczące działania usługi lub aplikacji prosimy zgłaszać bezpośrednio do firmy zapewniającej infrastrukturę do działania usługi:

Microsoft Sp. z o.o. Al. Jerozolimskie 195 A 02-222 Warszawa POMOC TECHNICZNA

http://office.microsoft.com/pl-pl/support/?CTT=97